تماس با ما
این محصول با موفقیت به سبد شما اضافه گردید. لطفا محصول بعدی را انتخاب نمایید و در غیر این صورت به مرحله پایانی بروید.

سیستم هوشمند بررسی، انتخاب و خرید جهیزیه

برای جهیزیه چی بخرم؟

با چه بودجه ای؟

با بودجه من برای هر قلم چقد باید خرج کنم؟

از کجا بگیرم که یه تخفیف کلی خوبم بهم بدن؟

میشه خودم یه لیست جهیزیه کامل با قیمت های روز بگیرم؟

امروزه اکثر زوجین جوان در هنگام خرید جهیزیه با تعداد بالایی از پیشنهادهای گوناگون روبرو می شوند، که انتخاب درست را برای آنها مشکل می سازد. با توجه به تنوع برندها و مدل ها و همچنین تنوع در بودجه زوجین برای خرید جهیزیه ، تعیینبازه قیمت برای هر محصول کار سختی است و نیاز به مشورت با افراد خبره این حوزه را دارد، که با توجه به وقت گیر بودن مراجعه به تک تک فروشگاه ها و گاها اطلاعات ناقص فروشگاه داران، این کار سخت تر نیز می شود. در این میانه وجود یک وب سایت کامل در زمینه جهیزیه با قیمت های روز بازار لوازم خانگی و جهاز می تواند راهنمای خرید جهیزیه خوبی برای خانواده ها باشد.

لیست کامل جهیزیه عروس

اولین دغدغه در ابتدا داشتن یک لیست کامل جهیزیه است که بتوان با در دست داشتن آن هرکدام از اقلام موجود در لیست جهاز را بررسی نمود. کارشناسان ال جی مارکت یک لیست کامل از اقلام جهیزیه عروس تهیه کرده اند که می توانید به صورت pdf و excel آن را دانلود نموده و استفاده نمایید.

از جهیزیه ساده و معمولی و البته ارزان تا جهیزیه شیک و کامل

این سیستم با دریافت بودجه کلی شما و همچنین اقلامی که قصد خرید آن را دارید، با توجه به قیمت های روز بازار لوازم خانگی، به صورت هوشمند بازه قیمت متناسب با بودجه شما را برای هر محصول به شما پیشنهاد می دهد، که البته می توانید آن را بسته به علایق خود تغییر دهید. این سیستم سعی دارد برای تمام افرادی که قصد خرید جهیزیه دارند، چه آنهایی که یک لیست جهیزیه معمولی و ساده نیاز دارند و چه آن هایی که جهیزیه کامل و شیک می خواهند بهترین پیشنهادهای ممکن را فراهم سازد و راهنمای خرید جهیزیه خوبی برای زوجین جوان باشد.

پیشنهاد ویژه ال جی مارکت برای خرید جهیزیه با کیفیت، ارزان و به صرفه

در صورتی که قصد انتخاب و خرید جهیزیه خود را از سیستم هوشمند خرید جهیزیه ال جی مارکت داشته باشید از تخفیف ویژه سبد جهیزیه ال جی مارکت برخوردار خواهید شد که شامل تخفیف هایی بیشتر از حالت خرید تکی آن محصولات می شود.

دانلود لیست جهیزیه
مرحله 1:
لطفا مبلغ مورد نظر خود را وارد نمایید
تومان
لطفا مبلغ مورد نظر خود را وارد نمایید
مرحله 2
لوازم خود را از لیست زیر انتخاب و در انتها بر روی کلید مرحله بعد کلیک نمایید
لوازم خانگی

ساید بای ساید
یخچال فریزر
ماشین لباسشویی
ماشین ظرفشویی
اجاق گاز
مایکروفر
جاروبرقی
صوتی تصویری

تلویزیون
سینما خانگی
سیستم صوتی
ساندبار
مانیتور
اسپیکر قابل حمل
مرحله بعد
پاک کردن همه انتخاب ها
انتخاب های شما:
بودجه کلی:
تومان
| مانده:
تومان
بیشتر

محصولات انتخاب شده توسط شما
استفاده از مطالب سایت ال جی مارکت صرفا با ذکر منبع بلا مانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت به ال جی مارکت می باشد.
LGMARKET.IR - Copyright © 2013, all rights reserved